Ben je tevreden? Vertel het aan iedereen. Heb je een klacht of een verbeterpunt? Vertel het aan ons. We willen dat graag weten, zodat we er alles aan kunnen doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast kunnen we op deze manier onze dienstverlening nog verder verbeteren.
Hoe en waar kun je je klacht of verbeterpunt indienen?
Je kunt je klacht of verbeterpunt telefonisch en schriftelijk indienen. Klachten hebben we gelukkig niet zo vaak, maar als er sprake van is vragen we je sowieso dit ook schriftelijk te doen. Omschrijf duidelijk wat de klacht is en wat je verwacht van Zuidwest. Vergeet niet je eigen gegevens te vermelden zoals je naam, adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer.
De e-mail stuur je naar:
info@zuidwestmakelaars.nl
o.v.v. ‘Klacht’ of 'Verbeterpunt'
En je brief naar:
Zuidwest NVM Makelaars
Postbus 417
8600 AK SNEEK
o.v.v. ‘Klacht’
Wat doen wij met je klacht?
We nemen je klacht of verbeterpunt in behandeling, analyseren wat er gebeurd is en wie verantwoordelijk is en de klacht inhoudelijk kan behandelen. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging. Hierin staat binnen welke termijn je naar alle waarschijnlijkheid een antwoord kunt verwachten.
De klachtverantwoordelijke reageert binnen de genoemde termijn. Hopelijk leidt dit direct tot een onderlinge oplossing. Het kan ook gebeuren dat de klachtverantwoordelijke meer tijd nodig heeft om je klacht te onderzoeken. Ook dit laat hij/zij je dan tijdig weten en daarbij binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten.
Voor informatie over de behandeling van een klacht of een geschil met Zuidwest kun je terecht op 0515 - 79 50 70, elke werkdag bereikbaar tussen 9.00 uur en 17.00 uur of per mail via info@zuidwestmakelaars.nl
Nog niet tevreden?
Heb je alles geprobeerd maar ben je nog niet tevreden over de afhandeling van je klacht door de klachtverantwoordelijke van Zuidwest? Dan kun je je klacht doorsturen naar de consumentenvoorlichting van de NVM.
Hoe en waar kun je je klacht of verbeterpunt indienen?
Je kunt je klacht of verbeterpunt telefonisch en schriftelijk indienen. Klachten hebben we gelukkig niet zo vaak, maar als er sprake van is vragen we je sowieso dit ook schriftelijk te doen. Omschrijf duidelijk wat de klacht is en wat je verwacht van Zuidwest. Vergeet niet je eigen gegevens te vermelden zoals je naam, adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer.
De e-mail stuur je naar:
info@zuidwestmakelaars.nl
o.v.v. ‘Klacht’ of 'Verbeterpunt'
En je brief naar:
Zuidwest NVM Makelaars
Postbus 417
8600 AK SNEEK
o.v.v. ‘Klacht’
Wat doen wij met je klacht?
We nemen je klacht of verbeterpunt in behandeling, analyseren wat er gebeurd is en wie verantwoordelijk is en de klacht inhoudelijk kan behandelen. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging. Hierin staat binnen welke termijn je naar alle waarschijnlijkheid een antwoord kunt verwachten.
De klachtverantwoordelijke reageert binnen de genoemde termijn. Hopelijk leidt dit direct tot een onderlinge oplossing. Het kan ook gebeuren dat de klachtverantwoordelijke meer tijd nodig heeft om je klacht te onderzoeken. Ook dit laat hij/zij je dan tijdig weten en daarbij binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten.
Voor informatie over de behandeling van een klacht of een geschil met Zuidwest kun je terecht op 0515 - 79 50 70, elke werkdag bereikbaar tussen 9.00 uur en 17.00 uur of per mail via info@zuidwestmakelaars.nl
Nog niet tevreden?
Heb je alles geprobeerd maar ben je nog niet tevreden over de afhandeling van je klacht door de klachtverantwoordelijke van Zuidwest? Dan kun je je klacht doorsturen naar de consumentenvoorlichting van de NVM.